Foglalás





Foglalás telefonon
(00 36) 94 558-030

Covid-19

Nálunk biztonságban van! - Változatlan Caramell élmények

Az utóbbi időszak nem az üdülésről és nem a kikapcsolódásról szólt. Mindeközben, ahogy világunk számos része, úgy a szállodák is egy kicsit megpihentek. Ez idő alatt sokan merítettek erőt a korábbi kikapcsolódások emlékeiből, mindaddig amíg a következő nyaralást és annak helyszínét csak fejben tudták tervezni. Csakhogy, most már a kitűzött tervek ismét valósággá válhatnak! Élje át újra a stresszmentes életérzést biztonságos környezetben, kényeztesse testét és lelkét Caramell pillanatokkal!

UTAZÁSI INFORMÁCIÓK
Magyarország Kormánya által meghozott döntések értelmében, az alábbi szempontok alapján tudjuk fogadni Vendégeinket:

• Szállodánkban, a védettségi igazolvánnyal rendelkező, szabadidős céllal érkező Vendégeinket, valamint a felügyeletük alá tartozó 18 év alattiakat tudjuk fogadni
• Üzleti, gazdasági vagy oktatási célból érkező Vendégeink, továbbra is védettségi igazolvány nélkül látogathatják szállodánkat. Azonban esetükben, kötelező a szájmaszk használata a szálloda egész területén, valamint a wellness és fitnesz részt nem látogathatják. Amennyiben rendelkeznek védettségi igazolvánnyal, akkor természetesen ez nem vonatkozik rájuk.
• A védettségi igazolvánnyal érkező vendégeink felügyelete alatt álló, 18. életévüket be nem töltött gyermekek számára a védettségi igazolvány nem kötelező.

Szállodánkba való bejelentkezés feltétele a védettségi igazolvány bemutatása!

Most, hogy ismét az utazásé lehet a főszerep, a Caramell Premium Resort****superior megújult erővel és felkészültséggel várja korábbi és leendő vendégeit egyaránt. Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket a szállodánk részlegein létrehozott akciótervről, melyet vendégeink és dolgozóink biztonságos pihenésének érdekében vezettünk be.

Munkatársaink
• Munkatársaink egészségi állapotára folyamatosan figyelünk. Betegség gyanúja senkinél sem merült fel a veszélyhelyzet időszakában. Bármely tünet felmerülése esetén az adott dolgozó nem kerül munkavégzés alá.
• A szálloda dolgozói a megfelelő higiénés-előírások betartására vonatkozó oktatásban és munkájukat ennek megfelelően végzik.
• Kollégáink a vendégtérben való tartózkodásukkor szájmaszkot és szükséges munkakörökben gumikesztyűt viselnek vendégeink és saját maguk védelme érdekében. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk dolgozóink személyes higiéniájára.


Front Office – Recepció
• Szállodánk „A” épületben található recepcióján a szükséges higiéniai eszközigény biztosítva van. Megtalálható fertőtlenítő szer, kézfertőtlenítő és védőmaszk.
• A recepció pultjának felületét, valamint a Vendég által is használt eszközöket (terminálok, tollak) folyamatosan fertőtlenítjük virucid (vírusölő hatású) fertőtlenítőszerrel.
• A biztonságos távolságtartásra sorban állás esetén, a pult előtt sárga figyelemfelkeltő jelölőcsík hívja fel a Vendégek figyelmét.
• A recepción is kihelyezésre került megfelelő vírusölő hatású kézfertőtlenítő adagoló.
• Bármely felmerülő probléma esetén az értesítendő elérhetőségek feltűntetésre kerültek:

   o Orvosi ügyelet: 06/94-358-558
   o Mentőszolgálat: 112
   o Ingyenesen hívható korona telefonszám: 06/80-277-455, 06/80-277-456


Vendéglátás
• Éttermeinkben (Mandala étterem- „A” épület, Cardamom étterem – „C” épület) és bárjainkban (Buddha bár – „A” épület, Cayenne bár – „C” épület, Wellness bár – „B” épület, Villa Rosato cukrászda) a vendégteret kiszélesítettük a személyes kontaktus minimalizálása érdekében és az asztalok között 1,5 méter távolságot hagytunk.
• Büféreggeli- és büfévacsora étkeztetés továbbra is biztosított Vendégeink számára Mandala éttermünkben, a kialakított higiénés szabályok betartása mellett.
• Éttermeinkben naponta kétszer (nyitás előtt és a délutáni órákban) teljeskörű fertőtlenítést végzünk.
• Rendszeres szellőztetést alkalmazunk a friss levegőcsere érdekében.
• Éttermeinkben az érkező vendégek turnus szerinti étkeztetését vezetjük be. A ’la carte éttermünkben az előfoglalások alapján történik vendégeink fogadása és ültetése.
• Vendéglátóegységeinkben, valamint azok bejáratánál kézfertőtlenítő pontok kerültek kihelyezésre.
• Asztaltól távozó vendégeink után az abroszokat lecseréljük, továbbá a székek és az asztalok teljes fertőtlenítésre kerülnek, hogy a következő vendég számára biztosított legyen a teljes sterilizáltság.
• Egy asztaltársaságnál legfeljebb 4 felnőtt és a gyermekek ülhetnek le.
• Konyháinkon naponta legalább kétszer végzünk teljes fertőtlenítést a munkafelületeken és konyhai eszközökön is.
• Bárjainkban naponta legalább kétszer történik teljes fertőtlenítés. Pultok, asztalok és székek fertőtlenítése naponta többször végrehajtásra kerül.
• Vendéglátóegységeinkben laminált itallapok és étlapok kerülnek kihelyezésre, melyek fertőtlenítése folyamatos.


Műszak és karbantartás
• Vízforgatós medencéink vizének kezelése és vegyszerezése folyamatos végrehajtás és ellenőrzés alatt folyik.
• A gépészeti rendszerek - külön figyelemmel a szellőztető berendezésekre - üzemeltetési előírásainak pontos betartása és ellenőrzése folyamatos.
• A szálloda egész épületben található Fan-coil berendezések, a légkezelők szűrői teljes kitisztításra kerültek és folyamatos ellenőrzés alatt állnak. A csepptálcák elfolyása megfelelő mértékben történik és teljes fertőtlenítésre kerültek.
• A hotel minden egyes helyiségében található automata adagolós és szenzoros szappan adagolók, kézfertőtlenítők, kézszárítók üzemképesek és kifogástalanul működnek.
• A használati melegvíz rendszerek folyamatos üzemelés alatt állnak. A rendszerek legionella megelőző forróvizes kezelését, a kockázatelemzésben előírtaknak megfelelően végrehajtottuk és ellenőrizzük.
• A vízgépészeti berendezések – homokszűrők és rendszerek – sokkolása megtörtént.


Takarítás, housekeeping
• A szálloda négy épületrészében található közösségi terek folyamatos és rendszeres takarítására különös figyelmet fordítanak Kollégáink.
• Naponta négyszer:
  o Lobbyban, masszázsvilágban, spa és wellness részlegen, egyes vendéglátóegységekben, gyermekjátszóban és a recepciónál található asztalok, fotelek, információs pultok és polcok fertőtlenítése
   o Fertőtlenítő felmosás a wellness részlegek, valamint közösségi tér mosdóiban
   o Vendégliftek és személyzeti liftek hívógombjaink fertőtlenítése
   o Korlátok áttörlése fertőtlenítő szerrel
• Naponta kétszer:
   o Fertőtlenítő felmosás a lobby, liftek, medical center, masszázsvilág padozat, vendéglátóegységek, minden közösségi folyosó és a recepció területén
• Két óránként:
   o Zuhanyzók fertőtlenítése
• Óránként:
   o Szálloda mosdóiban levő minden használati eszköz, minden kilincs fertőtlenítése
• Szobák kitakarításánál Kollégáink számára kötelező a gumikesztyű és szájmaszk viselése, melyet minden szoba kitakarítása után egy új, steril védőeszközre cserélnek le.
• Minden szoba kitakarításánál a megfelelő virucid tartalmú vírusölő szerek kerülnek alkalmazásra, mellyel alapos kitakarításra kerülnek a szobák.
• Ágyneműhuzat cseréjét vendégigény szerint biztosítani tudjuk. Minden más szobai textil napi cseréje automatikusan történik.


Wellness
• Kültéri medencénk - egyidejű befogadóképességének korlátozásával, mely maximum 50 fő amit folyamatosan ellenőrzünk - rendelkezésre áll vendégeink számára az NNK irányadó szerv általi útmutatás szerint.
• Bel- és kültéri wellness részlegünk, valamint szaunavilágunk egyaránt biztosítja az önfeledt kikapcsolódást vendégeink részére.
• A pihenőágyak kettesével kerültek kihelyezésre, egymástól 1,5 méter távolságra. Fertőtlenítésüket minden vendéghasználat után végrehajtjuk.
• Medencekorlátok fertőtlenítését óránként elvégezzük.
• Úszómestereink folyamatos figyelemmel kísérik a biztonsági távolság betartását vendégeink védelmének érdekében mind a napozóágyak, mind pedig a medencékben való tartózkodás ideje alatt.
• Klórszint legalább két óránkénti ellenőrzését hajtjuk végre.
• Papucs, elő- és utózuhanyzás, valamint lábmosó kötelező használatának betartására kiemelt figyelmet fordítunk.
• Kezeléseink időpontjai között legalább 10 perc egészségügyi szellőztetést tartunk kezelőhelyiségeinkben. Továbbá minden esetben textilcserét és fertőtlenítést hajtunk végre.
• A fürdőben alkalmazott szabályainkról és a járvány miatt bevezetett intézkedésekről a wellness részlegen kihelyezett aktuális házirendünkből tájékozódhat.


Animáció, gyermekfelügyelet
• Bel- és kültéri helyszíneinken a megfelelő higiénés körülmények között és a biztonsági távolságot betartva szervezzük meg animációs programjainkat. Vízi torna, streching gyakorlat és további számos színes és változatos animációs programunk a több szabadtéri programlehetőséget nyújtó Kristály Torony Kalandparkunban egyaránt tökéletesen és biztonságosan kivitelezhetőek.
• Kalandparkunk területén vendégeink számára a szájmaszk használata kötelező az öltöztetés és a rövid oktatás ideje alatt. Mászás közbeni viselése nem előírás. Kesztyű használata kötelező kalandparkunkban, melyet animátoraink biztosítanak a megvásárolt belépőjegy mellé.
• Elhelyeztünk kézfertőtlenítő pontot a mászópálya bejáratánál. Itt történik meg az öltöztetés, ahol felfestéssel jelöltük a várakozási pontokat.
• Bérelhető eszközeink és felszereléseink minden használat után alapos fertőtlenítésre kerülnek.
• Az egyes elemek tekintetében fontos, hogy egy elemen és platformon egyszerre csak egy ember tartózkodhat. Animátoraink kiemelt figyelmet fordítani a szabályok betartására vendégeink védelmében.
• Szállodánk területén található játszótereink – Kristály Torony és kültéri medence melletti – naponta legalább kétszer vagy használat után fertőtlenítésre kerülnek.
• Fitnesz termünkben található gépeket egymástól 1,5 méteres távolságba helyeztük el. Kiemelt fontosságú, hogy itt vendégeink együttműködésére is szükség van, hogy a használat előtt és után minden esetben fertőtlenítsék le a gépeket a kihelyezett tisztító eszközökkel.


Amit mi kérünk Önöktől
• Tartsák meg egymástól a 1,5 méteres biztonságos távolságot.
• Rendszeresen használják kihelyezett kézfertőtlenítő pontjainkat.
  o Kézfertőtlenítő pontok:
     „A” épület: recepció, földszinti lift, Mandala étterem, Buddha bár
     „B” épület: Spa recepció, wellness bár
     „C” épület: Cayenne bár, Cardamom étterem
     „D” épület: földszinti lift
• A recepciónál egy családból, összetartozó vendégek közül csak egy személy álljon be a sorba.
• A vendégliftet egyidejűleg egy család, vagy összetartozó társaság tagjai használják.
• Amennyiben tehetik, használják ki az online előre fizetési módot és válasszanak készpénzmentes fizetési lehetőség.
• Használják ki online check-in lehetőségünket, mellyel minimalizálni tudjuk a személyes kontaktust.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy szállodánkban biztosítani tudjuk vendégeink számára a különleges élményeket.

Folyamatosan figyeljük és nyomon követjük a változásokat, valamint aktuális szabályozásokat és ennek megfelelően alakítjuk működésünket a zavartalan pihenés érdekében.

Kellemes pihenést, nyugalmat és feltöltődést kívánunk!

Caramell Premium Resort****superior csapata






KIEMELT ajánlatok


További ajánlataink

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail
  • Üzenet

CARAMELL PREMIUM RESORT **** superior
H-9740 Bükfürdő, Európa út 18. • Tel.: (00 36) 94 558-030 • (00 36) 30 616 8321 • Fax: (00 36) 94 558-031 • info@caramell.hu • www.caramell.hu